دسته‌ها
شتابدهنده‌ها مبانی فناوری شهروندی

شتابدهنده BGV

شتابدهنده BGV

فناوری شهروندی

شتابدهنده BGV که بیشتر تمرکز خود را بر روی قاره اروپا گذاشته است به افرادی کمک می‌کند که قصد دارند از فناوری برای مواجه با مسائل اجتماعی و زیست‌محیطی استفاده کنند و هدف آن‌ها بهبود زندگی میلیون‌ها نفر است. این شتابدهنده از سال 2008 با برگزاری اولین کمپ نوآوری اجتماعی در شهر لندن کار خود را آغاز کرده است و از سال 2012 با گسترش کار خود به یک شتابدهنده کامل تبدیل شده است. موفقیت‌های این شتابدهنده باعث شد تا در بیش از 25 کشور مختلف دنیا نیز رویدادهایی را برگزار کند.

این شتابدهنده در سه حوزه زیر متمرکز شده است. البته همه‌ی راه‌حل‌های ارائه شده برمبنای فناوری خواهند بود:

  • سیاره پایدار: تمرکز بر کسب و کارهایی که به مسائل زیست محیطی و بحران‌ اقلیمی می‌پردازند. زیر حوزه‌ها: بهره‌وری منابع و چرخه اقتصادی بهره‌ور. مصرف و تولید مسئولانه؛ کشاورزی، حمل و نقل و زیرساخت‌های پایدار.
  • جامعه بهتر: ایجاد جامعه‌ای با دسترسی‌ها و فرصت‌های یکسان. زیر حوزه‌ها: آموزش و یادگیری مادام العمر، اشتغال‌زایی و کار عادلانه، کاهش فقر، اجتماعات یکپارچه و فراگیر، مشارکت شهروندی، دموکراسی و عدالت.
  • زندگی‌های سالم: حرکت به سمت افزایش بهداشت و سلامت در زندگی. زیر حوزه‌ها: مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی، مراقبت‌های پیشگیرانه، سلامت ذهنی، عاطفی، سبک زندگی و محافظت از جمعیت سالخورده.

فناوری شهروندی

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *